Nasza szkoła wzięła udział w akcji edukacyjnej XIII Światowy Dzień Tabliczki Mnożenia. Akcja miała zachęcić wszystkich do przypomnienia sobie tabliczki mnożenia. Dnia 17.11.2023 roku uczniowie klas IV-VIII zdawali egzaminy z tabliczki mnożenia pod nadzorem koordynatorów lokalnych - nauczycielek matematyki z naszej szkoły. Nie zabrakło też łamigłówek, gier planszowych z tabliczką mnożenia i innych atrakcji. Uczniowie, którzy bezbłędnie zdali egzamin, uzyskali tytuł eksperta tabliczki mnożenia. Zaś klasy I- III odwiedzili wyznaczeni przez nauczycielkę matematyki - panią Ewę Rychter uczniowie z klasy VIII a, którzy pełnili funkcję asystentów i egzaminatorów. Spośród chętnych uczniów klas drugich i wszystkich z klas trzecich wyłonili ekspertów tabliczki mnożenia i nagrodzili ich imiennym certyfikatem. Wręczyli też uczniom kolorowanki z logo ŚDTM.
Dzięki takim akcjom uczniowie przede wszystkim ćwiczą i doskonalą tabliczkę mnożenia przez naukę i zabawę.
Rozstrzygnięty został konkurs na najładniejszą gazetkę ścienną o tematyce Halloween.
Im-ce zajęła kl.4b
IIm- ce zajęła kl.6a
IIIm-ce zajęła kl.7a
Gratulujemy!
Dnia 29.09.23 biblioteka szkolna zorganizowała akcję czytelniczą z okazji ,,Ogólnopolskiego Dnia Głośnego Czytania" oraz ,,Światowego Dnia Serca".Uczennice z kl.7b czytały uczniom z klas 1-4 fragmenty wybranych książek.W kl.4 b czytano ksiażkę w języku polskim i angielskim .W kl.3a i 3c gościem był pan Jerzy Koncik, który czytał dzieciom swoje wiersze i dzielił się wspomnieniami z Ugandy. Wychowawcy klas otrzymali plakaty i ulotki ,,Jak dbać o serce?", które omówiono na godzinach wychowawczych.Wszystkim zaangażowanym w akcje czytelnicze serdecznie dziękujemy
Informujemy, że nasza szkoła w 2022 roku otrzymała wsparcie finansowe w ramach Priorytetu 3 „Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0. na lata 2021-2025”.
Program jest realizowany przez Ministerstwo Kultury, Dziedzictwa Narodowego i Sportu, przy zaangażowaniu Biblioteki Narodowej, Instytutu Książki i Narodowego Centrum Kultury oraz we współpracy z Ministerstwem Edukacji i Nauki jako Operatora Priorytetu 3.